25 Ağustos 2013 Pazar

Özge ÖZDER'in Evi




             Kendisini önce ''Haziran Gecesi, Dudaktan Kalbe, Ömre Bedel dizileriyle tanımıştık. 
             Oyunculuğuna devam eden  Özge ÖZDER , şimdi de herkes tarafından sevilen,izlenen,
             takip   edilen  Umutsuz Ev Kadınları dizsinde ''' Emel '' karakteriyle karşımızda...

    
              Böylesine hoş,alımlı,güzel bir bayanın evi nasıldır kim bilir diye düşünmeden edemedim.Laf
              aramızda :) ;)
              derken ...  hemen bloğumda bu güzel bayanın evini, evinde yaptığı güzel dokunuşları sizlerle
              paylaşmak istedim ve hemen işe koyuldum. :)

              Keyifli bir araştırma sonucunda da Özge ÖZDER'in gerçekten zevkli bir bayan olduğunu
              anlamış oldum. Daha fazla merakta bırakmadan sizleri Özge hanımın evinde küçük bir
              yolculuğa çıkartıyorum.


                              


                   Evindeki  mobilya ve  aksesuarları IKEA ,Tepe Home, Mudo Concepten almış.



                         Evde daha çok gül kurusu,bordo renklerini tercih etmiş.Bazı alanlarda
                         duvar kağıtları kullanmış.

                          
                         En büyük keyfi , şöminenin karşısında ki kanepede uzanmakmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder